Maak kennis met het team: Jeroen

Met zijn bachelor commerciële economie op zak begon Jeroen bij een im- en exportbedrijf in de groente en fruit als accountmanager. Na drie jaar met plezier in deze branche te hebben gewerkt nam de Flakkeeënaar de beslissing een overstap te maken naar de IT dienstverlening. Anderhalf jaar geleden begon hij bij Oranje IT op de servicedesk en inmiddels is Jeroen de accountmanager voor de Managed Services dienstverlening van Oranje IT.

Kennismaken met Michel Admiraal

Van sales in de groente en fruit naar de IT?

“Ik zocht iets anders, een beroep waar ik mezelf kon blijven ontwikkelen. Uiteindelijk werd mijn interesse gewekt door de alsmaar veranderende IT sector. Daar begon ik op de servicedesk waar ik mijzelf wegwijs maakte in de IT dienst verlening. Na meerdere certificeringen te hebben behaald groeide ik door naar onder andere teamlead van een servicedesk en heb ik testomgevingen beheerd en migratie trajecten begeleid. Vorig jaar heb ik de overstap gemaakt naar Oranje IT. Wat mij aansprak was de openheid en vrijheid binnen dit bedrijf. Binnen Oranje IT krijg je alle kansen om jezelf verder te ontwikkelen en doen ze er alles aan om je op de juiste opdracht te plaatsen.”

Waarom toch weer een overstap naar de sales?

“Toen ik deze vacature zag wist ik eigenlijk gelijk dat ik deze kans moest pakken. Mijn achtergrond in de commercie en IT geven mij alle handvaten om deze functie met succes en plezier te kunnen uitoefenen. Ik ben blij dat Marc en Chris (oprichters Oranje IT) hier hetzelfde over dachten. Zo zie je maar weer dat je hier alle ruimte krijgt voor je ambities.”

Wat ga je eigenlijk doen bij Oranje IT?

“Mijn doel wordt om de Managed Services dienstverlening van Oranje IT uit te breiden. Een super gave opdracht om dit mooie jonge bedrijf verder te laten groeien. De Managed Services dienstverlening van Oranje IT is in de afgelopen jaren vakkundig neergezet door onze techneuten. Hier worden verschillende klanten geholpen door onze skilled servicedesk die paraat staan om vraagstukken en incidenten op te lossen. Ook staan onze beheerders klaar om de volledige Infrastructuur te beheren en problemen op te lossen. Eigenlijk doe ik onze Managed Services afdeling te kort in deze blog. Er zijn nog zo veel meer diensten waarmee onze It’ers onze klanten helpen!”

Jezelf ontwikkelen bij Oranje IT

Wil je meer weten over werken bij Oranje IT? Neem contact op met onze resource manager Sylvi Rakers. Sylvi vertelt je graag meer!

Managed Services

Benieuwd naar wat Oranje IT voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een (bel)afspraak in met onze accountmanager Jeroen Willemse!

Bekijk ook deze berichten

Tips voor grip op IT-kosten

Tips voor grip op IT-kosten

Voor veel bedrijven blijkt het moeilijk om grip te houden op het IT-budget. IT is voor de meeste bedrijven geen core busines, dus de focus ligt vooral op de klant en het primaire proces. Logisch! Maar IT is natuurlijk in ieder bedrijf wel onmisbaar geworden. En er...

Lees meer
Nieuw: 20-minuten updates

Nieuw: 20-minuten updates

ICT is altijd in beweging. Als IT-expert zit Oranje It boven op alle veranderingen. Onze experts delen hun kennis graag met relaties. Dat doen we kort en bondig, het liefst in 20 minuten. Dan is iedereen bekend met de hoofdlijnen en kunnen we waar nodig later verder...

Lees meer